Blondin

Hej hej!

Ja då har man äntligen varit hos frisören. Det var verkligen dags för en finputsning på håret, passade på att göra mig blond också som jag brukar vara men jag har varit mörk nu ett tag och börjar tröttna på det nu. Det är ju vår och allt så nu ska man vara blond!
Just nu har jag och systeryster delat på en kyckling rulle från pronto, den är så god! Men lite styrka i den känner jag! Mätt och go i magen...
Har även idag kommit igenom några påskbrev, fick med Angelina att måla ett i alla fall resten fick jag göra.. Inte så många kvar nu!! Uh vilken helg det blir, påskkärringar och påskbrev, påskmiddagar och påskdans....kul kul!
Jaja, imorgon är det dags för skolan igen, hoppas jag får reda på vad jag fick på provet i sjukvård....spännande!
Jag återkommer...

Blonds


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var gött mä rullen, det var verkligen längesen ja åt en sån... måste ha vart många år sen... J nu är vi såå fina i håren till påsk!!!



kram på dig syster

2009-04-07 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0