Söndag

Söndag vilken tråkig dag!
Vädret har ju inte varit bra heller idag, inget har varit bra! Har inte gjort något speciellt idag, sett på film och lagat mat.
Skrev in mig på viktväktarna på internet igår, måste försöka gå ner llite nu...Det är inte bra detta att se ut som man gör, har redan diabetes och högt blodtryck.... Ska i alla fall försöka gå ner några kilo, men vi får se hur det går med det hela...
Jag och susanna ska ut och gå en sväng sen,, det får bli långpromenad och det ska bli sååååå gött! Att äntligen komma igång!
Igår var vi effektiva jag och min syster, vi var hos pappa och hjälpte han att putsa fönster och byta gardiner och städa. Det blev så fit så! Skulle behöva göra det här hemma också men är helt förstörd i ryggen idag efter gårdagen...men men man måste ju hjälpa sin gamla far...hi hi hi...
Ja, nu ska jag gå upp med Angelina och försöka få henne att sova för hon ska på dagis imorgon, men det kommer nog inte gå så bra men får göra ett försök...

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0