Trädgårdsarbete

Hej hopp!

Idag måste jag säga att jag har varit duktig (igen) gjorde en storrensning på gården, fick bort alla löv och all skit som har samlats under vinter och börjar titta fram nu... Fy va mycket skit! Gött och ha det gjort, nu är det så fint så.... Men jag kan inte ta all äran själv för min kära syster har hjälpt till åxå och för att inte tala om barnen, de va så duktiga idag!
Var iväg till min kära gudmor och fick lite kaffe och bullar, barnen fick presenter och godis. Vi brukar träffa dem under påsk, det är så trevligt så!
Nu har jag tagit ett ryck hemma, speciellt i hallen. Har fått bort vinterkläderna som har hängt överallt så man knappt har fått plats själv, nu är det så tomt och fint...
Ja, jag har lagt in kort men vet inte var de är så jag får nog börja om från början! ha ha ha

Jag återkommer....nu blir det mat!

Tack och hej




Angelina i öllådan

Kommentarer
Postat av: susanna

ROLIGT ATT SE LITE KORT PÅ ER!!

2009-04-14 @ 11:35:42
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0