Picknick

Hej hej

Idag var det dags för skolan igen efter praktiken, 2 dagar kvar!! snart slut!
Vi samlades i salen och hade en kort redovisning av vår praktik som vi varit på, sen var det dags att gå tipspromenad som varade längs vägen till sågudden, det var lite kul men gud så varmt det  var där en sväg....phu....
När vi väl var framme så var det dags för picknick. Uh vad mysigt det var, tur med vädret hade vi också. Jag gick tidigare från skolan för jag och gubben skulle till kyrkan och träna lite så vi vet hur man ska göra när man ska gift sig..KUL! börjar bli lite nervös nu faktisk.... Efter vi hade varit i kyrkan åkte jag och janne till stan och såg på ringar, dyra tyckte jag de var och ingen som jag tyckte var nåt att ha, ska göra  mig en egen ring. Jag tänkte jag skulle ta mammas och pappas giftringar och göra en ring av, det tycker jag vore roligt. Det känns bra att göra så, då har jag med både mamma och pappa i ringen...
När vi kom hem var det fullt hus, Linda, Jacqueline,Jenny, Vendela, Linea och Angelina...Barnen badade i barnpoolen och hade jätteroligt!! Vi andra satt på verandan och pratade llite..Underbart väder!
Nu ska vi ut och montera ihop den stora poolen så vi åxå kan plaska runt lite...gött! Nej nu måste jag ut och få ordning på poolen ;)

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0