Praktik

Hejsan svejsan!

Nu sitter jag på min praktikplats som är socialpsykiatrin i Arvika. Här ska jag vara sammanlagt 4 veckor, har snart gjort 3 veckor så nu är det inte så länge kvar... Sen är vi färdigutbildade undersköterska!!! Jippi! gött att vi snart är klara!!
Här är det intressant att vara och se hur människor är i olika tillstånd, hur de fungerar när de är så sjuka som de är. Har hört en del historier som är lite skrämmande men ochså väldigt intressant! Tänk att människor kan bli så sjuka, skrämmande!
Ja, nog om det... På lördag ska det jobbas igen, nattpatrullen... Gött och få in lite pengar nu när det det är som det är, gubben är arbetslös, och bröllop på gång. Apropå bröllop så ringde prästen igår som ska viga oss, hon heter Ragnhild, trevlig... Vi gjorde upp en tid då vi ska träffas i mikaelikyrkan och gå igenom vad som händer och sker i kyrkan när vi ska gifta oss...Vi ska träffas den 24 kl 14.00.. Spännande!!! Nu är det inte så länge kvar, usch vad nervös jag blir!

Ja, hoppas alla mina klasskompisar har det bra på praktiken och att ni trivs!

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Jaha prällen har ringt??? Rått väl!!



JAså du är påpraktik å sitter vid datorn??? vad fan är det för ordnig??? Så var det inte på min tid.. ojoj då fick man minsan inte sitta still... då var det bara att jobba... HIhi Kram på du!!!

2009-06-11 @ 11:40:12
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0