Skärpning

Hej hej

Uh vad längesen det var jag skrev nu, fy skäms...nu får jag skärpa mig!
Har inte haft orken att skriva nu sen jag började på praktiken, är på socialpsykiatrin och gör min praktik och ska vara där sammanlagt i 4 veckor.. Det är väldigt spännande tycker jag, tänk att människor kan vara så sjuka...fy vad hemskt. tur att man inte är så, eller inte så mycket sjuk...ha ha ha. Nej då, man ska inte skoja om sånt men det är väldigt intressant...
Det är ett väldigt bra ställe att gå till, att umgås med människor och bli lite social. Det är ju det som de behöver, det sociala.
Ja, nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det dags igen!

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0