1 Maj!

Hejsan!

Första Maj var helt fantastisk! vilket underbart väder.Dagen ägnade vi åt att tvätta flera maskiner med kläder,det var verkligen behövligt.... Sen tvättade jag faktiskt bilen, det var också behövligt för den var grön och ska vara svart, men den svarta färgen började komma fram och gud så fin den blev!
Sen satt vi i solen och mös, vi grillade korv och åt glass och jag solade så jag brände mig...inte kul! men idag ser det bättre ut än igår, då såg jag ut som en kräfta.. ville inte visa mig för nån! Ha ha ha..usch vad hemskt.... känner mig lite öm i skinnet idag...
Vi var i Magnor en tur sen på aftas kvällinga, jag och Linda lämnade Jacqueline till hennes pappa som bor där...
Sen blev det inte så mycket mer, vi dåg på humorgalan ochsen blev det natti natti...

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0