Ännu en dag...

Hej hej

Ja, ännu en dag har gått och jag har legat och krälat i rabatterna.. Nu måste det väl ändå snart börja se någorlunda bra ut snart... Men så är det väl när man har trädgård, ett evighetsarbete!
Idag var vi på utvecklingssamtal på dagis, det var intressant... det går framåt för Angelina så jag är nöjd... Ja, och sen var det ju dessa rabatterna. Jag planterade en clematis bredvid den jag planterade i fjol så vi får se om det tar sig.. SÅg att liljekonvaljerna var på väg upp under all ogräs...ha ha ha..men nu är ogräset också borta.
Gubben har varit duktig idag och klippt gräsmattan och tagit trimmern, det blev såååå fint! Duktigt gubbe!
Sen är det ju denna j-la tvätten som aldrig tar slut!!! Vet inte hur många maskiner jag tvättar på en dag, men det är gött att få det gjort....
Har precis sett på Twilight, jag tror jag är kär....hi hi...söt pöjk med i filmen, han var speciell....bra var den i alla fall....
Nu blir det att gå upp och lägga Angelina efter hon har ätit upp sin clementin och slutat sjunga på tingeling...Så ja, vi hörs imorgon!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0