Brudklänning

Hejsan!
Ja, idag var jag och syster i Karlstad vi var och kollade på brudklänningar...Uh vad mycket fint det va. Jag provade tre stycken och hade svårt att bestämma mig men jag fann en som jag tyckte va fin som jag ska ha på min speciella dag! Kändes konstigt att stå där i brudklänning, det är ju inte varje dag man provar såna kläder! Kul var det!
Att hyra klänningen skulle gå på 3500:- och att köpa den gick på 5500:-, så det är dyrt att vara fin för en dag :)
Men pappa ska betala den och han tyckte väl att jag skulle hyra den så det blir nog så, han är ju snäll som hjälper till så jag får vara glad över det! vilket jag är!!
Ja, det är mycket att tänka på nu när man ska gifta sig och bli fru, ha ha ha...vad gammalt det lät, fru! ja, men så blir det...
Men mycket är redan klart och det är gott att det börjar falla på plats, frisör, klänning, kyrka o.s.v. 
Ja, det ska bli spännande detta.. börjar bli lite nervös redan fast det är en stund kvar....uh, vad nervös jag ska va den dagen när man går in i kyrkan och det verkligen händer!! Uh! Men roligt åxå!
Nej, nu börjar jag få huvudvärk efter denna dag full med beslutsångest!

Tack och  hej

Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att du lägger ut bilder från bröllopet när du har gift dig, nu när vi inte kommer att ses i skolan längre.Kram!

2009-05-21 @ 12:42:26
Postat av: yohanna

Oj. Ska du gifta dig?! Gud vad roligt! :D

2009-05-23 @ 10:00:43
URL: http://mammayohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0