Grillat!

Hejsan hoppsan!

Idag har man varit ledig, gött med röd dag ibland! Har varit duktig och städat, diskat och tvättat. Gött och få det gjort innan helgen för då har jag inte tid för då ska man jobba och tjäna pengar, inte helt fel det heller ;)
Klockan 5 var vi bortbjudna på  mat till Susanna, Ted och Teo. Skulle ha lite kalas för Teo som har fyllt år, men vi fick grillad mat, god sallad och tsatsiki och hemgjorda potatisklyftor..mmmm va gott de va!! Efter maten gick jag, susanna, Teo och Angelina till lekparken och lekte...gött för barnen att få leka av sig innan de ska sova, och det gick fort...Angelina höll på att somna i bilen så henne fick jag bära in försiktigt, sen somnade hon på bröstet..mysigt...
Nu ska jag ut med hunden och sen blir det natti natti, ska iväg på studiebesök imorgon på akuten och ambulansen...spännande.

Tac

Kommentarer
Postat av: dolly

Men vad längesen du skrev ... det måste du ju göra MINST en gång om dagen!!!!



HiHIHI kram på dig

2009-06-01 @ 22:32:33
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0