Härlig söndag!

Hej hej

Idag har det varit en underbar dag, solen har varit framme hela dagen och jag har njutit! Synd bara att det har blåst så mycket som det har gjort, men det har ju varit bra för tvätten som jag hängde ut på förmiddan.
Vi har varit ute hela dagen idag, vi har lekt i sandlådan, åkt i rutchkanan, lekt med bollen jag köpte igår med "kittis" på (hello kitty). Sen kom Linda och Jacqueline, så barnen cyklade lite. Angelina är ju inte så bra på det än men hon tycker det är  kul ändå!
Pappa var här och fick bjuda på pizza och det var riktigt gott för jag var väääldigt hungrig!
Nu har Angelina somnat och det är inte dåligt, hon brukar inte somna så tidigt men hon var riktigt sliten idag efter all aktivitet.
Nej, nu ska jag ta något att äta och sen ska jag sätta på diskmaskin och sen blir det natti.

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0