Längesen

Hej hej

Nu är det längesen jag var inne oh skrev så nu är det dags igen! Vad har hänt sen sist, ja inte myccket men lite kanske :)
Jag, systeryster, gubben och barnen var på sunne mârtne på fredag. Det var ganska okej men vädret var detso sämre. Jag gubben och Angelina var på 80 års kalas också, Jannes farmor fyllde år så det var bara att åka dit med en blomkvast, gud vilken härlig tant!
Efter kalaset gick vi ner till tivolit så barnen kunde åka karuseller, och det var ju jätteroligt så de var nöjda! Jag var också nöjd efter dagen för jag fick köpa mig strumpor för Jannes pengar och det ska man ju alltid ha på mârten! Lite ballonger blev det och sen bar det iväg hem mot Arvika igen...
Dagen efter kom Jannes pappa och hans fru från Uppsala och hälsade på, det var trevligt. Tredje gången jag träffar svärfar på 6 år, låååång historia... Det var trevligt i alla fall, vi drack kaffe och åkte en tur och köpte glass på ingestrand...Gott och mysigt! Sen var det ju dags att gå på tivoli igen, fast i Arvika... Något nytt som har börjat, i alla fall så var vi där en tur oh farfar betalade karuseller så ANgelina kunda åka...igen....
Ja, sen på söndag firade jag och Janne 6 år...Trevligt var det :) och.....ja...det var väl det.
Ikväll blir det vårruset i Karlstad! Det ska bli kul, det blir första gången men förhoppningsvis inte sista...

Ha det bra så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0