Lördag

Hej svejs!

Nu var det dags igen och skriva... Idag har det inte hänt så mycket, jag och systeryster tog bilen och åkte en sväng... Skulle upp till Therese och hälsa på  men hon var inte hemma så vi åkte till Susanna och hälsa på... Där var de nyvakna, ha ha ha.....Men vi stannade och fick kaffe och chokladpudding, mmmm vad gött!
Susanna kommer nog en sväng sen för jag och Linda kom på att vi skulle spela Buzz, ett spel som jag fick när jag fyllde år...det är sååå kul tycker jag...
Nu har vi ätit tacos och nu är det dags att ta fram godispåsen och gotta sig....Ja, nu hade jag väl inte mer på hjärtat så vi hörs imorgon!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: susanna

ja, jag kommer, och spara lite godis till mig!!

2009-05-02 @ 19:38:38
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0