Vårruset

Tjoho!

Igår var det dags att vara med på vårruet för sörssta gången i mitt liv. Vi var fem tjejer som åkte iväg till Karlstad och skulle vara med och motionera. Det var väldigt mycket folk, tält med olika sponsorer och även kändisar, jodå det var det. Peter Siepen var ju nån slags " ledare" och höll i det hela och gick runt och intervjua folk. Sen såg en skymt av Jörgen Jönsson, Blossom Tainton naturligtvis, hon var så hurtig och alert. Rundan var på 5 km och jag tyckte det var jättejobbigt, men tanterna gick förbi som ingenting och jag höll på att dö, men det gick lite bättre sen när man kommit upp i tempo :)
När vi väl kom i mål var det dags för mat, och det var inte helt fel. Vi fick en tygpåse med cider, bröd, mjukost och lite annat gott att äta och det var så gott och mysigt!
Vi fick också en medalj, så den ka jag hänga upp på väggen och vara stolt över för det kanske bara blir en gång man gör detta ;)
Ja, det var allt för nu... Nu bär det iväg till skolan och göra prov i psykiatri!

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0