Advent

Ja, då har det gått ett tag sen jag var här igen..detta går i perioder då jag är här och skriver, men nu r jag här.

Vad har hänt sesn sist då? jo, naturligtvis har jag hängt upp alla julgardiner och stjärnor i fönstren... Har alltid ett stort problem varje jul och det r att jag inte hittar mina julgrejer! Blir så trött! Vet aldrig var jag lägger grejerna fast jag tänker att jag lägger dem här så jag hittar dem nästa år....åh!
Ja, jag fann ju en del men jag fick köpa lite nytt också men det gör ju inget för det är ju bara kul men det blir ju dyrt om jag ska behöva göra så varje jul..ha ha ha..jag år skärpa mig!

ja, sen har jag, sysyter och barnen haft lite julpyssel...Bakat pepparkakor och jag har satt nejliker i apelsiner, tycker det luktar så gott,, julen!

Igår var det ju första advent, och Jacquelina fyllde 7 år, hurra hurra hurra hurra! Tänk vad fort tiden går, kommer ihåg det som igår när hon föddes. Mostras STORA flicka! Vi hade lite kalas hos mig med tårta och kaka och gäster och det var så mysigt!
Efter kalaset var det dags att gå ut på stan för det var ju skyltsöndan, det var mycket folk men såg nstan ingen jag kände förutom Eva och Susanna och det var kul för det var såååå längesen jag såg dem! Susanna har gjort den gastric by pass operation och nu må jag säga att de börjar ge resultat! gött för henne :)!
Sen var vi ju inne på banken som vanligt och tog lite lotter, vi vann en godispåse och Linda och Jacqueline hade tur och vann en ost och en korv...Nu är julen räddad!! hi hi...

Har varit på det nya stället The Corner också, i lördags....Det var ett stlle jag kan rekomendera, lite rock n roll ställe. Therese kusin spelade där hela kvällen så jag var tvungen att åka ner och lyssna, de är sååå bra! Dreadnougths!

Oops nu kommer min lilla prinsessa ner för trappen, hon har haft sovmorgon..måste sluta! Här kommer lite bilder..

Jag återkommer...kram på er

                           
Bakas det pepparkakor              Julpyssel                                         Kalas kakor                   Tåtor på kalas


Lars-erik i Dreadnoughts



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0