Fredagen den 13

Ja, då var det fredag igen och det är dags för fredagsmyyys!
Jag och Angelina har varit duktiga idag och städat för det kan jag sga att det behövdes! Herregud vad det såg ut men nu är det bättre, roligt att ha det lite fint till helgen...
Fredagsmys blir det naturligtvis och god mat, jag vill alltid ha tacos så jag hoppas gubben går med på det, men det duger inte nu när han läser till kock utan nu ska det vara "riktig" mat. Han gjorde en redd soppa igår inget speciellt så men det var fruktansvärt god, han börjar bli duktig och det bästa är att jag slipper laga mat så ofta! ha ha... Nu är det hans tur!
Kanske blir nån film ikväll också, nån som har nåt tips`?

Imorgon är det meningen att jag ska till min faster och göra trollbordet, men vi får se hur det blir. Jag börjar få ont i halsen och då orkar jag ingenting, men det vore kul för det var såå längesen jag gjorde det, det är så spännande! Vi får se hur det blir, men nu ska jag lägga min lilla prinsessa så hon orkar med hela dagen och kvällen... Jag återkommer...

(OBS! jaghar träningsvärk, efter yoga ?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0