Fredagsmys!

Ja då var det fredag igen och det är dags för mys! Det blev god mat, potatis och köttgryta med nötter, fin dukning och systeryster och Jacqueline som gäster. Sen var det ju dags för idol som Janne alltid vill se på, så då måste vi ju det...Godis och naturligtvis ostbågar!! gött...
Har suttit och målat naglarna inför morgondagens partaj för det kommer jag inte hinna imorgon, men just när jag satt och målade mina naglar kom småtjejerna och ville ha sina naglar målade så det var ju bara att måla på....
Men..de blev ju inte nöjda av att bara få naglarna på händerna målade utan var tvungen att få upp tåfisarna i näsan och måla på fötterna också...Nu är vi fina allihopa!

Var och köpte biljetter till Ole-Ivars igår på Sveders herr, biljetterna skulle kosta 150 kr men fick betala 160 kr..Löjligt tycker jag att de ska ha en lite peng för att sälja biljetter...jaja, så är det..nu är det gjort. Imorgon blir det partaj hos MARIA! Jihoo! Uh vad kul det ska bli! (hoppas jag)
Har diggat lite Rolandz idag och fasen vad bra de är! hahahaha...Jag är laddad!

Nej, nu ska vi fortsätta med vårt fredagsmys....Mys på mina vänner så återkommer jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0