Halloween

I helgen var det Halloween och jag var inte ute och partajade fast det var meningen så. Nej, jag stannade hemma och går ut till helgen istället.
Janne bestämde sig för att åka till en kompis och dricka öl och det var ju helt ok för mig. Jag ringde till Linda och hörde om hon hade lust att komma så vi kunde ha en myskväll med mat och lite gotterier, det ville hon ju.
Först bestämde vi oss för att åka  ner till kyrkogården och tända ljus hos mamma, mormor och morfar. På morfars grav la vi lite granris och två fina hjärtan som var pyntade, vi hade köpt dem på kaleniu, jättefiina. Lite roligare än dessa vanliga kransar som man har haft i alla år. I alla fall blev det jättefint och gud vad det lyste överallt!
Sen åkte vi till affären och skulle köpa nåt gott att äta, det blev ost och kex...inte helt fel! Sen var det dags för film, spökfilm som gick på tv.... Jag skulle uipp och lägga Angelina, och hux flux vaknade jag till en zombie film... jag hade somnat! hahahaha, trevligt sällskap jag är! jaja, jag var väldigt trött!
Förutom att jag somnade tidigt var det en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0