Shopping

Idag vid halv fyra åkte jag upp till charlottenberg till Linda, vi skulle gå en tur på centre. Tänkte vi skulle få tag i nåt som vi kunda ha till helgen nr vi ska gå på Ole- Ivars på Arvika parken, ja jag vet det låter hur kasst som helst men hur som helst så är det roligt på parken och det är inte så ofta det är parken så då får man passa på!

Hur som helst så när jag kom till charlottenberg så var det första jag fick syn på var en jacka, en jättefin gå jacka. Den kostade 400 kr, jag ringde till gudden och sa att jag såååå gärna ville ha den. Då sa han ok, du får den i förlovningspresent, vi firade nämligen 6 årig förlovningsdag och 3 månaders bröllopsdag i söndags så jag fick jackan!! Uh vad glad jag blev!



Så här ser den ut, lite svårt och ser hur den ser ut men den var fin tycker jag!

Fick också tag i en liten snygg grej som jag ska ha till helgen, en svart liten kofta fast i ett glansigt tyg...lite tuff tycker jag! Jag blev nöjd! Sen blev det ju lite ssmink och lite strunt som det alltid blir när man är på shopping.
När vi var klara åkte jag med till Linda och fick mig lite mat, spagetti och köttfärsås..mumma! Sen var det bara att fara iväg hemmåt, och det var halkigt och snöigt..usch och fy!

När jag väl kom hem möttes jag av detta:



Jodå, det är en liten prinsessa under allt smink! Uh, hon har haft ut hela min sminkväska och lekt med det och sminkat sig, tycker hon blev sååååå fin! Hon var jättenöjd! Men mamma var inte lika nöjd kan jag säga, har haft ut allt  jag äger och har, hällt ut rouge på soffan så den går i en rödbrun nyans nu istället..Iiiiii! Pappa satt vid datorn och märkte ingenting! Aaaaaa! man kan bli smått galen! hahaha! roligt med barn....:)
Nu ska jag slänga henne i duschen och sen i sängen för nu går hon på övertid.
Ha det bra! jag återkommer!

Kommentarer
Postat av: dolly

hahhahaha prinsessa?? Nej monster tycker ja.. ;)

Hahhahaa pärlan..



Till hälja blir dä..

2009-11-04 @ 22:46:24
URL: http://lindisfre.blogg.se/
Postat av: Jess

Men hon är väl för go, Bubblan. Barn gör inte som man säger, barn gör som man gör. Som mamma då, sminkar sig lite... Jag tror jag dör, vilken härlig bild.

2009-11-04 @ 23:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0