Söndag igen

Jaha då är det söndag ..igen! Herregud vad fort veckorna går, jag hinner inte riktigt med!

Igår Lördag tog vi oss en sväng till min kusin Jimmy, fick oss en kopp kaffe och pratade...länge! Det var så trevligt, träffade hans nya tjej och hon var supertrevlig.. Barnen lekte och det var som ett dagis på övervåningen, Angelina hade roligt och ville inte åka hem så vi stannade en stund till och pratade om allt och ingenting...
Sen var det dags att åka hem och göra lite mat, blev inget speciellt,lite lördagsmys.

Sen vid halv 7 på kvällen kom jag och Linda på att vi åker till faster Rita som bor i Åmotfors, det var ju meningen att vi skulle göra trollbordet men nån banga ur och Linda hade ingen större lust och göra det så vi åkte ivg och fick oss kaffe istället, det var kul..Vi pratade om ALLT! Satt i flera timmar och pratade skit...
Men det blev lite spökaktivitet ändå..Linda började känna att hon var tvungen och skriva, det är nämligen så att genom henne så kommer hennes hjälpare fram och skriver brev....Ja, låter lite konstigt men det var så i allla fall. Lite spännande men det var inget speciellt utan det var hennea hjlpare Simon som ville komma fram och säga hej..Var inget mer än så.
Ja, när klockan var runt halv två på natten knde vi att det var dags att åka hem..börjadde bli så trötta! När jag kom hem såg jag på tv...Om äkta poltergeist fenomen, skrämmande..den riktiga historien bakom exorcisten, fy vad hemskt det var att se!! Hade täcket över ögonen...Uuuh va läskigt! Men intressant, konstigt att det kan bli så...

Ja, idag blir det till att tvätta och förbereda veckan som kommer så man har rena kläder och rent omkring sig så jag får n en gång dra fram dammsugaren...*suck* som vanligt. Gubben står och lagar mat, spagetti och köttbullar, det funkar bra tycker jag!

Jaja, då ska jag börja städa...jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

SV: Haha, ja det blir ofta så att man glömmer bort vart man lagt saker och ting. Men oj, vad glad man blir när de dyker upp igen! :D

2009-11-17 @ 13:32:54
URL: http://sandratorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0