Torsdag

Ja, då har man varit iväg med Angelina till dagis...Det är Torsdag och då är det skogen som gäller för barnen och fika förstås..Det går ju inte att missa! Angelina tycker det är sååå roligt!
Igår var jag iväg och tog blodprov på lab. Var ju där för en månad sen och kollade mina värden och de såg ju inge bra ut då, utan fick ändra mediciner och jag fick börja på friskvården och komma igång och motionera och nu var jag där igår och nu ska vi se om det blivit någon skillnad. Är lite nervös faktiskt, är ju lite rädd för att börja med insulin spruta som man kan få göra om proverna inte ser bra ut, man behöver en lliten extrahjälp med insulin och det räcker då inte med bara tabletter. Men jag hoppas på det bästa, har ju faktiskt ändrat mycket tycker jag, jag går ju varje dag så det borde se bättre ut på provsvaren. Jag väntar på svar!

Hämtade mitt nya körkort också, herregud så man ser ut men men det får duga i 10 år till, nu har jag ett körkort med rätt efternamn..Apropå efternamn, när de ropade upp mig igår på lab dröjde de en sekund innan jag reagerade."sandra Bergman?" hoppsan det är ju jag! Har inte kommit in riktigt i detta än...hahaha!

Nu väntar jag på att Maria ska höra av sig, vi ska nämligen åka till skogen med hundarna så det får springa som dem vill och leka. De har träffats flera gånger nu och vill så grna leka  men det går jhu inbte att släppa dem lösa mitt inne i stan så drför tänkte vi ta en tur idag med dem! Ska bli såå kul! Nej nu ska jag sätta på mig lite bättre kläder så jag orkar vara ute i kylan, jag återkommer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra Törn

Hejsan! Tack för titten! :) Jadu, det är lite svårt att förklara bara såhär. Man måste in och pilla med koder och så vidare. Men om du är teknisk så finns det en bra sida som visar hur man gör. http://www.designadinblogg.se/ Där finner du all information som du behöver. Annars kan du maila mig så kanske jag kan hjälpa dig om jag vet vad du vill ha. :)

2009-11-12 @ 11:21:32
URL: http://sandratorn.blogg.se/
Postat av: Sandra Törn

Nämen se där! :) Toppen! Det är bara att börja utforska. Jag kunde inte heller något alls innan jag hittade den där sidan. :) Lycka till! :)

2009-11-12 @ 12:53:01
URL: http://sandratorn.blogg.se/
Postat av: dolly

Sötis bubblan.<3

Gick det bra i skogen ? Å på yogan?



2009-11-12 @ 17:59:03
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0