Tråkigt höstväder

Fy och usch vilket tråkigt väder det är, jag blir så trött och deprimerad..herregud när ska snön komma? tycker det känns lite bättre så faktiskt, det är väl för att det blir lite ljusare och lite roligare..Man kan vara ute med barnen och leka och så.
Känner att jag inte orkar vänta till 1:a advent med att få upp stakar och julgardiner, det känns lite bättre då med för då är det snart jul, jag ÄLSKAR jul! Då vet man att det är nåt mysigt på gång, nu är det ingenting..bara tråkigt!

Idag har jag tänkt att baka, ska göra en äppelkaka tänkte jag till efterrätt.. Får se om jag gör tekakor också, blir nog lite smått och gott! Det ska bli kul, Angelina vill alltid baka hon tycker det är sååå roligt!
Ja, vi får se vad det blir, lägger kanske upp några kort på vad som blivit bakat!

Ja, jag återkommer ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0