Tillbaka igen...

Ja, då var man tillbaka på bloggen igen. Det var ju såååå längesen jag var här och skrev.
Vad har hänt sen sist då? ja, inte så mycket känns det som. Jag har jobbat ganska mycket men nu har jag varit hemma i två veckor och jag börjar klättra på väggarna! Jag har satt upp mig på dagtid och inga nätter så de har blivit dåligt med jobb nu de sista veckorna. Jag ändrade mitt schema för att jag mådde inget bra sist jag jobbade natt, fick ingen ordning på sockret och det är ju ganska viktigt att jag tar hand om mig själv. Även diabetessköterskan tyckte jag skulle lägga om schemat och tänka på min hälsa...

Jag hade en liten fest den 17 april eftersom jag fyllde 28 år den 15 april. Det var ju kul men det blev ju lite action som inte brukar vara, hunden på polisen, dårar som rullade nerför norrskensgatan med fel skor, ja....det var kul när man tänker tillbaka :) 
Tycker det har varit helt okej väder , i alla fall så var det det nån vecka. Jag och syster låg med näsan mot solen och jag tror faktiskt att vi har fått lite färg, det är gott! Älskar solen! Hoppas den vill komma på heltid snart.. Kommer väl säkert lagomt när man ska börja jobba i sommar. I år ska jag vara på tapeten och gå dagtid, jag trivdes så bra där när jag var där under julen...Ska bli kul att komma tillbaka!

Igår var jag ute och provade vår "nya" bil! Ja, det är sant vi har en ny bil...eller en gammal...en -66 års modell. Det var så att Janne hade två motorcyklar i källaren som bara har stått och samlat damm och nu fick han äntligen bort dem, och vi fick en ford taunus 1966! En babyblå, så fin så! Egentligen är det inte min typ av bil men den är lite charmig ändå. Den ska vi ta oss ett varv i jag och mina flickor, och dricka cider/ öl..ha ha ha. De vore kul, det får vi försöka med! Den går bra faktiskt och stereo är det i den så vi kan spela medans vi är ute och raggar!

Måste ju berätta att jag har fått inneboende också, systeryster och Jacqueline har flyttat in. Hon väntar på sin lägenhet i dragspelet så de bor här så länge, de är ganskamysigt. Barnen leker och har det roligt!

Ja, det får räcka så...kommer snart igen! Kram!

Kommentarer
Postat av: susanna

Jag och mamma mötte er i gårkväll i bilen! Det var att en söt bil må jag säga.. Får hoppas den går bra och inte krånglar för mycket..

2010-04-26 @ 13:20:46
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0