Förkylning

Ja då var man här igen och skrver av sig lite, har inte hänt så mycket men jag skriver ändå...
Jobbade midsommarafton till 16.00, sen´bar det iväg till affären ochköpa lite god mat, för det var det ingen om hade gjort medans jag var på jobbet....Letade efter jordgubbar överallt men det var ju ´naturilgtvis slut! HJÄLP! En mdsommar utan jordgubbar, hur ska detta gå? köpte med frusna och lite glass, sätt in dem i mikron och du får glass med jorggubbssås..det får funka tänkte jag...MEN kom ju på att det hade bivit många gubbar landet i år, så vi plockade ihop en hel skål och dagen var räddad! :)
Var ledig resten av helgen oh skulle jobba måndag och tisdag menvar helt slut p.g.av min förkylning, hostan som aldrig ville sluta (håller på än). Stannade hemma två dagar och vilar upp mig såblir det nya tag till helgen då man ska jobba igen.

Var iväg på min hälsoprofil bedömning idag och det var ju positivt, -4 kg sen i december och 2cm i midjan utan att ja har gjort nåt spciellt, bara tar det i min takt, lugnt och stilla. Var på vikt väktarna och vägde mig, -1,4kg på en vecka...jag är nöjd :) Bara det går lika bra nästa vecka...Håll tummarna! Ja kämpar vidare med vikten, denna gången ska jag kara det, jag måste! Det vore ju kul att slippa all skit man går omkring med, dibetes och högt blodtryck...m.m....vore faktiskt kul att kunna köpa kläder som passar också, detta är ju inte jag! Ja, jag gör mitt bästa!!
Just nu är det vikten som jag fokuserar på och ska lägga ner all min energi på, nu är det dags att tänka på mig själv än alla andra...Göra nåt för MIG! Ska fixa detta nu!

Jag återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0