Present och pyssel

Ja då var det lördag och det är ett skitväder, det regnar! Jippi, sommaren är här! Gör mig ingenting att jag ska jobba hela sommaren!
I alla fall så har familjen varit nere på stan, på leksaksaffären. Angelina har blivit bjuden på piratkalas hos Teo, så då var vi nere och köpte present, och jag hoppas han blir nöjd! Tycker det är så svårt att köpa present till gossar, tur jag hade med gubben som visste vad små gossar vill ha, "stora och hårda paket" jaha, och det blev det! Med ljus och ljud...Kunde inte bli bättre tyckte gubben, kanske inte så roligt för föräldrarna me huvudsaken är att Teo blir nöjd! :)
Väl där inne var det ju inte  bara att köpa paket till Teo utan Agelina ville ju också ha leksaker, självklart fick hon det. Hon vill ha ett ¨skrin som var fullt med pysselsaker så nu har vi pyssla ihop, lägger upp lite bilder och visar vad vi har gjot! :) Nu blir det lite mat, den blir det soffan och en film...:)




Frågade Angelina vad gubbarna heter..." Det är mamma och pappa"..jaha sa jag...Då kom hon ju på.." vi måste göra barn också"...det blev så här...

 Så fina så!

Kommentarer
Postat av: dolly

ha ha vilka söta!! en sån vill ju motta ha!!



Puss å kram

2010-05-15 @ 15:25:30
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0