Loppis


Lägger in några bilder som jag skulle lagt in i förra inlägget. Loppisfynd och källarfynd:)



I lördags var vi i edane på loppis, och jag handlade kan jag säga. Herregud vad påsar jag hade med mig hem :) det är ju så kul!!
Men nu behöver jag ha en egen loppis och sälja undan lite andra grejer som jag har som inte används. Så vet ni om nån loppis så säg gärna till :) !


Här är mina hjärtan som gör med pärlor, hade med de på loppis sist gång och jag fick faktiskt sålt en del :)

Mitt gamla fönster som har stått i kllaren och skräpat, har äntligen fått upp det på väggen. Pyntat med vimplar som systeryster har gjort, bokstäver jag fann på loppis och änglavingar från Tinas Ting och lite annat smått och gott :) Viktigt att poängtera att syster Linda har hjälpt mig med detta ;) (nöjd?)
htttp://lindisfre.blogg.se

Det var allt för idag, jag återkommer.....hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0