Skärtorsdagen

Idag blev det inte nån lång dag på skolan, vi hade det lite mysigt med godis och vi åt en jättegod paj som vår lärare hade gjort. Gött! Sen fick vi gå halv 12 istället för 12 så det var ju gött de med, nu är det påsklov! eller projektvecka som det heter då vi ska göra ett arbete hemma under denna vecka... Men det orkar jag inte ta tag i än utan det gör jag en annan gång... ha ha ha
När jag kom hem så hade vi en riktig mysdag, min syster och hennes dotter kom in till stan och vi gjorde lite mat, gryta på fläskfile och grönsaker och kokt potatis till. Efterrätten bestod av jordgubbar och grädde...mums..det var inte helt fel kan jag säga! Efter maten tog vi en tur ner till torget där det var lite stånd med godis och ballonger ochlite all möjligt, kom tyvärr lite sent så de höll på att plocka ihop när vi kom men vi fick med oss lite godis till barnen. Åkte hem och mös igen!

tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0