Städning

Hej alla glada!

Idag har vi varit duktiga på backafall, vi har ensat och städat på altanen för imöra kommer det folk klockan tre och ska äta smörgåstårta och dricka kaffe och naturligtvis ha med sig presenter till mig! På kvällen blir det partaj med mina nära och kära....ska bli sååååå trevligt, ska snart öva på karaoke så jag är bäst på det imöra...uh vad roligt med karaoke!
Ska försöka städa inne också lite så folk kommer in, om inte annat för att låna toaletten...
Har varit en underbar dag idag och jag satt i solen en stund och vilade mig och tog en iskall öl, det var inte helt fel!
Igår var jag nere hos Jenny och fick mig lite vin, ris, kyckling med jordnötssås. Det är så himla gott med jordnötssås, skulle kunna äta det varje dag!!
Nej nui ska jag börja städa och göra iordning för imorgon...

Jag återkommer

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0