Gäster :)

Ja trots detta tråkiga väder fick jag gäster idag, systeryster och Jacqueline kom hit och jag bakade en äppelpaj.

Ja så här såg den ut, den ser inte så fin ut men formen är fin, den fick vi på vår bröllopsdag, den har jag använt mycket... Ja, god blev den i alla fall tycker jag.



Hade ju tänkt att jag skulle baka lite mer, fast matbröd men det blev så sent så jag får vl ta det imöra, lika bra att baka när man är på det humöret! hi hi... Syster ville att vi skulle komma dit och baka bullar så vi får se hur det blir, kanske tar oss en tur :)
Nu ska jag se klart på äntligen hemma och sen blir det House och sen är det dags att nana...så god natt!

Jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0