Höstväder

Usch och fy vilken deprimerande väder det har varit nu några dagar, man har ingen ork till nånting.
Efter att jag hämtade Angelina på dagis igår så låg vi på soffan och såg på tv, vi somnade och sov bort flera timmar av dagen men vi var så sletna, man blir det när man inte får nåt solljus på sig under dagen.
När jag hade vaknat på eftermiddagen så fick jag lite ork så jag masade mig ner till källaren och la i en tvätt i maskinen. Sen runt sju på kvällen så blev det en härlig långpromenad med Maria och Molly, det var så gött och komma ut och gå fast vädret var ju inte det bästa, det småregnade men man har aldrig dött av lite regn...

Idag ska det blir stavgång med hälsogruppen, vi går uppe i styckåsskogen i en timme och det är så gott. Tycker det är bra att vi går i en grupp så vi kan peppa varandra!
Nej, nu ska jag faktiskt tvätta lite igen. Angelina ska ta kort på skolan imorgon och jag måste tvätta den nya kklänningen jag köpte till fotograferingen. Det var ju så att hon skulle ju naturligtvis ha den på sig häromdagen så nu är den ju skitig... Ja, de är roliga de små liven.... jag återkommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0