Dagen efter

Ja, då var det dagen efter mitt födelsedags partaj! Och jag är INTE bakis, nej jag drack inte så jättemycket igår för huvudvärken började komma rätt tidigt men jag var med på tequelia race och några drinkar blev det och någon öl men klockan 10 var jag redan trött och ville lägga mig, men det gick inte för jag hade ju fest och det var jättekul! tyckte jag i alla fall, beror nog på vilka som var här. Vi brukar bli ett gött gäng...Måste ju nämna den roligs singstar som är ett måste när man partajar...finns det nåt roligare ään att sjunga, eller jag sjunga och sjunga...skrika är nog det rätta ordet...kul är det i alla fall....
Svär mor kom med Angelina idag för hon var snäll nog och var barnvakt under natten, tänk vad gött det var att ha henne hemma igen fast det är gött och vara barnledig åxå, det måste jag säga....
Vi har grillat korv idag och varit på långpromenad, härligt nu när det är så fint väder! Men nu är jag riktigt trött och sliten och ska bara mysa i soffan. Jag återkommer....

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: susanna

Japp, det var jättekul... Gasta singstar är ju heller inte helt fel!!! HAHA

2009-04-20 @ 11:26:25
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0