Födelsedag

Tänk att idag fyller man år, jag fyller 27 år...herregud! 27! ja, vad tiden går fort, tycker inte det var längesen man var 20 och rände på bolaget och på september varje fredag och lördag (eller hur susanna!). Åren bara rusar iväg och snart är man 30, ja inte riktigt än men det är inte länge kvar nu.
Har fått många grattishälsningar! (tack) men idag blir det inget kalas för min del. Men på lördag blir det kalas hela dagen och kvällen och inpå natten. Party party! Kul ska det bli för då kommer mina nära och kära, längtar efter er!
På dagen kommer min gudmor med barn och svärmor med sin goda smörgåstårta, den är riktigt populär. T.o.m pappa som inte äter smörgåstårta äter den, mumma!
Senare är det dags för alkoholen, måste ju fira att man blir äldre...Uh vad kul det ska bli!
Jag återkommer...

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0