Långfredagen

Idag har vi varit hurtiga! Jag, gubben, syrran och barnen gick faktiska äggpromenaden... Det är ju hur många år som helst sen jag gick den! Det var kul faktiskt, kastade bollar i hinkar för att samla poäng men det gick inge bra :( men så är det! När vi kom fram till slutet fick vi stå jättelänge i kö för att se om vi hade vunnit nåt, vi hade 10 rätt av 12 så vi vann ju ägg! Men sen när vi skulle hämta äggen skulle man ställa sig i en annan kö som var lika lång som den andra kön, men vi gick ju naturligtvis före alla andra så vi fick våra ägg och åkte därifrån. Vi hade faktiskt bråttom för vi skulle till svärmor och äta påskmat, uh vad gött det var! Vi åkte alla dig inklusive min pappa som inte hade nåt att göra men då fick han lite mat i sig åxå, aldrig fel... Sen har vi bara myst frmför tvn, såg lite på talang men nu börjar jag bli väldigt trött, barnen har varit övertrötta länge och springer runt så nu ska barnen i säng! och jag med snart.....phu....
Ha det bra, hoppas det blir sol imorgon som det är sagt!
Jag återkommer...

Tack och hej

Påskmat hos svärmor

Systeryster Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0