Måndag

Då var det måndag igen och solen står hög på himlen, härligt!

Har varit duktigt nu på morgonen när jag har skrivit ett arbete om teoretikern Jean Piaget. Nej jag har inte gjort det frivilligt utan det är ett arbete vi har i psykiatrin på omvårdnadsutbildningen som jag går. Det är ju inte min starka sida det här med teorier och faser, Freud och Jung och alla gubbar men nu är mitt arbete gjort i alla fall. Gött! Kan snart gå ut och njuta av solen, bara den kommer på verandan så jag kan sitta där och sola!
Angelina är på dagis idag efter en vecka hemma med förkylning, det var jätteroligt att komma tillbaka tyckte hon. Jag hann inte få en kos när jag skulle gå utan hon försvann in bland de andra barnen, hon ska gå tre dagar i veckan nu fem timmar per dag för nu när gubben är arbetslös får hon bara gå 15 timmar på dagis.
Ska nog fortsätta med att tvätta för i tvättstugan kommer jag knappt in i för alla kläder som ligger överallt! tråkigt!! 
Efter det blir det att fortsätta rensa bort all skit på gården som börjar titta fram nu när snön försvinner, usch vad grejer man har gömt under snön. Dags att ta tag i detta nu!!

Jag återkommer...

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: susanna

Det som gömms i snö, kommer upp i tö!!

2009-04-06 @ 13:50:59
URL: http://mammasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0