Mimmi är tillbaka!

Jippi!!! Min lilla kissekatt är tillbaka! Phu, vilken lättnad..jag har varit så orolig! Janne kom in med henne när han var ute och högg ved, hon kom fram till han och han bar in henne till mig. Hon måste ha varit instängd i nåt garage för det luktade lite instängt av henne, precis som jag trodde! Jag kan säga att hon var riktigt hungrig, hon har ju varit borta 2 dagar så det förstår jag... vill inte veta hur det luktar i garaget där hon varit....ha ha ha, mycket kiss! Underbart att ha henne hemma igen, att en katt kan få en att bli så orolig! Man tycker verkligen om djuren man har!
Ja,, det blev ju ett lyckligt slut i alla fall och det känns bra att slippa oroa sig...
Ska byta rent i sängen idag för jag har tvättat täcken och det blir så härligt att lägga sig i nyren säng! Imorgon är det dags för skolan igen, blandade känslor måste jag säga...Mest roligt!
Ja, det var allt för mig idag!

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: susanna

å vilken tur att hon är tillbaka, tänkte ringa och kolla om hon var hemma, men nu ser jag att hon är det... Kram

2009-04-24 @ 18:08:07
Postat av: linda

ja vad gott!!!

2009-04-25 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0