Skolarbete

Ja, då har man varit duktig idag! Har äntligen börjat med mitt fördjupningsarbete i sjukvården, det ska vara klart denna vecka så det är väl på tiden att börja ha ha ha... Nu har jag gjort det och det gick av bara farten, har gjort mycket på det nu så nu är inte mycket kvar att skriva. Gött! Jag skriver om migrän för det har man oturen och drabbas av ibland :( jobbigt! Tänkte jag skulle skriva om det så jag får reda på lite mer om sjukdomen.
Medan jag satt och jobbade gick gubben och Angelina tull godishuset och köpte sig en varsin glass (ingen till mamma!) sen gick de till lekparken, vilken snäll gubbe jag har som låter mig arbeta ifred! puss på dig!
Ska snart hänga tvätt (som vanligt!) sen ska det lagas mat, vet inte va det blir idag men vi kommer nog på nåt... Måste baka också, ska ha kalas på lördag och måste ju bjuda på nåt så det är bara att sätta fart!
Lägger in lite kort från barnmässan.




hopptorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0