Solig söndag

Hej hej!

Idag var väldigt trött  när jag skulle gå upp i morse eller vad jag trodde var möran fast klockan var egentligen 11.45! Herregud! stackars Angelina som satt i sängen och såg på tv ovh var hungrig...men vi gick ner och åt frukost mitt i lunchtimmen, men det gick bra det med.
Nu har vi varit ute i det fina vädret och gått på en promenad så nu sover min söta prinsessa i vagnen, jag har slängt i en tvätt som jag ska hänga ut sen och nu sitter jag här och skriver av mig lite på bloggen.
Gubben har precis kommit upp efter en hård natt med ölen vid hans sida, tycker väl att han är lite seg än men han är på benen i alla fall och det är ju huvudsaken...
Vi ska snart i väg och handla för jag gjorde en upptäckt tidigare idag att vi verkligen inte har någonting hemma i skåpen, inte ens makaroner! då är det illa! Det brukar vara bra att ha hemma när man inte orkar ställa dig att laga en allför komplicerad mat... jaha, nu vet jag inte om jag har nåt mer på hjärtat. Jag återkommer...


Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0