Mobiltelefon

Ja, då var det måndag igen...Men det var lite roligare att vakna idag när snön låg på backen, äntligen lite julstämning!!

Var ju på stan igår en sväng, var på kappahl och köpte en bolero till Angelina som hon skulle ha på dagis idag..De skulle ha lite lussefirande...Och jodå, det blev en mobiltelefon te mig!!
Hade ju sett en på internet som skulle passamig bra såvi gick in på telia och skulle se om den fanns där, men inte då..Jag berättade vad den hette men såna hade de inte och enligt henne så skulle inte halebopkortet passa i denna telefon heller för den skulle bara vara låst till tre nätet... Hm, jaha tänkte jag det var inte bra... Kollade lite på andra telefoner och hon överöste mig med mobiler, den här är bra och den här är fin...Svin dyra! ja, jag vet inte riktigt sa jag, jag får tänka på det och komma tillbaka...

När vi kom hem läste gubben i ett reklamblad från expert, där fanns den här mobilen med som jag ville ha... Billig var den också 990:- men jag sa att den var ju låst till tre, han ringde ner och frågade men så var det ju inte! Den var inte låst till något nät utan det gick bra att ha halebop kort i den så janne åkte ner och köpte den till mig! En tidig julklapp...kul! Så här ser den ut, och jag tog en rosa så klart! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0