Möhippa

Hejsan svejsan...

Ja, då var den äntligen gjord! MÖHIPPAN! Denna har man gruvat sig för men jag överlevde! Det var sååå roligt!

Det började med att jag och syster gick på stan och kollade in lite vad som skulle behövas köpas till bröllopet, jag skulle ha servetter och lite olika... Vi gick på nordells och fikade och vi gick i godan ro.
Efter en stund när vi gick på torget ser jag att det kommer en bil jag känner igen med en massa ballonger på i bakrutan hade de även ett stort kort på mig och en skylt där det stod "´blivande fru" på, det var therese bil, en cheva 59, i denna bilen sitter en del av mina flickor. Anna, Susanna, Jenny, Eva, de hämtade oss och jag möttes av en iskall öl, då var klockan halv tolv.
Vi åkte några varv och lyssnade på musik, sen helt plötsligt fick jag på mig en ögonbindel, lite läskigt vad skulle hända!!
Men sååååå klart´så skulle se klä ut mig, jag blev som en gammal tant...ha ha ha. Leopardfärgade tights, bruna pumps, en svartr kjol, en blus med leopardmönster och tunna svarta armar med axelvadd, jag var såååå fin! kul!
Vi åkte ner till stadsparken och hade lite picknick med kex och ost och champagne, vi hade jättefina glas i plast, mitt var rosa och de andras var svarta... mysigt!!! Där fick vi sällskap av en alkobalko vars namn var "silverhingsten" men det är en annan historia...

Efter en stund åkte vi vidare på vår färd, och hamnade hos Susannas föräldrar, de var inte hemma. Där var det så fint dukat och vi blev serverade jättegod mat, jag blev så bortskämd!! De var så mysigt...
Efter maten var det naturligtvis dags för singstar!!! Åh gud vad roligt!! Jag skrek så hela jössefors blev döva, men det spelar ingen roll de är kul!
Vi drack och sjöng och drack lite mer och sen var det dags igen, då åkte vi till sunne ppå frykdalsdansen, där var det mycket folk... Inna´n vi åkte till sunne fick jag ett litet uppdrag och det var att jag skulle in på select och köpa kondomer, och pengarna räckte inte!! Pinsamt! Men susanna räddade mig ur den pinsamma situationen, snäll hon...

När vi väl kom till sunne så var det ju inte slut på äventyren utan då skulle vi gå bland alla folk och jag skulle samla 5 stycken tvättlappar från kalsonger, så det var ju bara att börja ragga småpöjker, men de var snälla och hjälpte mig så jag fick klippa lappar lite överallt, en blev så glad att han drog ner byxorna och visade hela härligheten, men det är åxå en annan historia... När detta väl var gjort skålade vi i våra fina champagneglas, sen blev det mat och sen började resan hemöver...
Var hemma vid kl 3 på möran och gud var sleten jag var...men kul var det! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0