Söndag

Hej hej

Idag har det inte hänt så himla mycket. Naturligtvis har jag hängt en tvätt, det var väl inget ovanligt...ha ha ha. Sen har vi städat, och det kan jag säga att det var behövligt! Herregud va det såg ut, men nu är det fint...eller ja, bättre i alla fall.
Sen ockte jag och Linda och hämtade Jacqueline vid sulvikingen, hon har varit hos sin pappa under helgen.. Efter det så åkte vi och barnen till Karin och Hampus så barnen fick leka lite, det var trevligt, kaffe och kaka..mmm!
Efter att ha varit ute och lekt var det bara att lägga Angelina i badet och försöka få henne ren, hon ska ju till dagis imorgon och då kan man inte vara skitig. Vi ska på utvecklingssamtal klokan 9 imorgon på dagis, det ska bli spännande och ser hur det går för henne. Ska väl ta upp en del saker själv som jag inte tycker är så bra med tiderna hon är där, men det fixar sig nog.
Nu har jag suttit med de underbara räkningarna, lite försenat men jag har totalt glömt bort dem (eller förträngt?) men nu är det gjort, fy fasen vad mycket det gick på...uuhh...inte bra i dessa tider som är men men det fixar sig...
Nu får jag nog gå upp till min lilla familj, de ligger och myser framför tv:n uppe så jag får väl gå upp och mysa jag med..
Jag återkommer...jag lovar! hi hi

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0