IKEA

Jag och syster kom på i torsdags att vi skulle åka till ikea i karlstad och kolla lite, det var ju så längesen vi var där. Ja så blev det, vi körde Jacqueline till Jerry och bubblan fick vara hos Janne och vi fick en dag för oss själva! Härligt!
Jag har ju gått och tänkt att jag skulle göra i ordning lite i sovrummet, göra det lite fräscht men då behöver man ju handla... Tur att det är billigt på ikea!
Jag köpte en vit hylla, 6 vita ramar och svartvita kort med blommotiv på, sen fick jag en tidig julklapp av syteryster som bestod av en ljusstake och ett brunt ljus som luktar helt uinderbart! Så här blev det!





Jag tycker det blev bra, bara att fortsätta med resten...men man måste ju börja nånstans! Ska försöka få undan lite grejer i sovrummet och sälja på loppis, kanske får tillbaka nån krona, man vet aldrig. 
Nej, nu ska jag köra ner Angelina till morfar..hon ska hjälpa honom att städa...hi hi.. då passar jag på att greja här hemma!
Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: dolly

ja, det blev ju fint.. =D



bara rästen kvar nu då..;)

2009-11-01 @ 13:24:52
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0