Internet krångel

Äntligen har jag internet igen. Har inte kommit in på internet på hela dagen igår, det är ju inte så länge men när man är van och sitta vid datorn flera gånger om dagen då känns det jobbigt!
Ringde till tele2 och hörde vad det var för fel, och just en del i Arvika hade drabbats av nånting som de skulle fixa idag och det gick fort för här är jag nu inne på internet, kuul!

Eftersom jag inte kunde skriva igår om vad jag gjorde så får jag göra det idag.
Under förmiddagen hade jag lilla prinsessan på dagis och jag gjorde väl inte så mycket än det vanliga, gå och stda lite och tvätta. På eftermiddagen var det dags för stavgång med gänget. Vi gick fyra varv runt styckåsskogen och hej vad det gick igår, drog på som bara den och det var så skönt. Tror jag har kommit in i detta nu med att promenera för jag känner mig så duktig efteråt och stolt! :) Äntligen har man tagit tag i detta! Ska bli så spännande och se hur proverna ser ut när jag ska dit till veckan, tycker jag har ändrat min livsstil och tycker det borde se bättre ut men men vi får se, håll tummarna!

Idag var det dags för fotografering på dagis och jag fann klänningen som hon skulle ha på sig och det blev så fin så, gjorde iordnong henne i håret också. Guuud va man är löjlig, ha ha ha men det är lite roligt också och göra det små liven fina inför korttagningen... Tnkte eventuellt ta en tur till charlottenberg idag men vi får se, har ingen bil förrän i eftermiddag. Gubben har den, hann har praktik två gånger i veckan på Oscar stat. Det r nämligen så att han läser till kock vilket jag tycker är jättebra!! Hans tur att laga mat! hi hi...

Får de vad som händer idag! jag återkommer...


MIMMI!


Kusinerna! Den lilla är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0