Jag ser det snöar..

Ja då har vi haft ite fradagsmys med tacos och marangswiss och det var jättegott! Nu sitter vi och ser på idol jag och gubben, prinsessan har gett upp och somnat på soffan...gött för henne det!

Var nere hos Maria och hämtade mina grejer som jag har haft dr sen i lördags, öl, sprit, platttången och lite smått och gott. När jag gick utanför dörren ser jag att det snöar, jippi! Blir som ett barn när snön faller men det är lite finare och det blir lite ljusare när det är snö på backen så man slipper bli så deprimerad,, och än så lnge ligger det kvar på backen! Hoppas det stannar nu så  man snart kan åka pulka med prinsessan...

Börjar bli väldigt trött i ögonen och det dröjer nog inte länge förrän jag gör en visit hos min kudde och drömmer mig bort...*gäsp* Har varit en lång dag tycker jag!

Ja, lämna gärna en kommentar när du varit inne..lite kul tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0