Yoga

Jaha, då var man hemma från ett yoga pass. Mitt första yoga pass faktiskt! Ja, jag har aldrig gjort det förut så nu har jag äntligen provat på det och jag måste säga att det var jtteskönt! Det var nånting för mig det...Det var faktiskt jobbigt fast det inte ser så ansträngande ut. Ja, det var en helt godkänd aktivitet. Tror det är bra med en sån avslappnade träning i dessa stressade tider, det kändes jättebra för mig. Bara det att få komma in i nersläckt rum med levande ljus och sen den lugna ljuva musiken  gör ju att man stressar ner och försvinner från det vardagliga. Ja, det var jätte härligt, det var inte sista gången jag gör det...

På vägen hem åkte jag inom affären för det skulle köpas kattmat, kom på att jag skulle prova den nya yoghurten med äpple och kanel men den som de gör reklam för (valio) fanns ju inte så jag fick köpa den i yoggi och gud vad go den var! Den rekomenderar jag!

Nu är jag faktiskt trött efter yoga passet så det blir ingen långpromenad med hunden utan bara en liten vända, ganska snart för jag snart krypa ner i sängen och se på film och bara slappa. Apropå film så såg vi den omtalade "Drag me to hell" som skulle vara sååå hemsk att se men gud vad besviken jag blev, jag som älskar skräckfilmer, nej, den behöver ni inte hyra...enligt mig, men smaken är som baken :)

Nej nu ska jag gosa med min lilla prinsessa som kröp upp i knät...Ha det gott! jag återkommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0