Shopping och linedance

Idag började dagen sååå tråkigt, jag var deprimerad och har varit det några dagar nu så jag kände att jag var tvungen att komma ut lite bland folk innan det går för långt och jag stänger in mig. Det är inte bra!
Jag och gubben och Angelina tog bilen och åkte en sväng till Charlottenberg på en liten shoppingrunda, på nåt konstigt vis så piggar det alltid upp! Jag köpte mig ett par byxor och en fin tunika/blus i ljusrosa på Cubus. Måste ju ha nåt fint för jag ska ju nämligen på student lite var stans och då vill man ju vara lite finare än vanligt. Gubben fick sig en skjorta, så fin så :)
Efte vår lilla shoppingtur så gick vi till Thon, hotellet i Charlottenberg  och åt, det var lunchbuffé så det var bara att äta så mycket som vi bara orkade, och det ska jag säga att det gjorde jag! Och gud så gott det var, fint var det också. Första gången jag var där och jag kan säga att det var inte den sista, jag var jättenöjd!
Sen var det dags för hemfärd, Angelina var trött och ville åka hem så det gjorde vi...Det är ju sååå jobbigt att gå i affärer med trötta barn, hon fick en hello kitty ögonskugga som hon ville sminka sig med så det var nog därför hon ville hem ;)

Linda kom hem från Karlstad, hon hade varit där med Fija, Jacqueline kom hem från skolan och naturligtvis fick hon också syn på den färgglada ögonskuggan och då ar det kört! Det var ögonskugga högt och lågt, på ögonen, i ögonen och på kinderna, ja de var så fina! Goa barn!

Vid 7 var det ju dags för linedancen så jag åkte och hämtade susanna vid halv 7 och sen bar det iväg till folkets hus i Jössefors, det är ju så roligt. Vi har bara en gång kvar sen är det sommaruppehåll :( Men jag och Susanna anmälde oss till uppvisningsgruppen..ha ha ha! Ja, vi får se hur det går! Hoppas det går bra, har ju varit med förr så jag hoppas på det bästa... De har redan tre dagar inbokade där det ska dansas....
Dansen var slut kl 9 och nu är jag trött och sliten och ska gå och lägga mig.....*gäsp*

Ha det så bra! Jag återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0