Göteborg och p!nk

Då var man här igen och det var på tiden ellr hur
Tänkte jag skulle skriva om min minisemester som var från den 23 till 25 juli.

Började fredagen med en tur ner till Göteborg och Stora Badhusgatan där vi skulle checka in på Comfort hotell kl15.00..Jättefint hotell med badkar till och med! När vi hade gjort iording på rumetvar det dags för dagens höjdpunkt, PINK conserten! Det var bara att traska till Ullevi där det skulle ske, vi mötte Anna oh company utanför i ett öltält och skålade för dennaunderbara dag...Underbart väder med sol och blå himmel :)
De började spel kvart över 6..Butch Walker sen var det dags för Good Charlotte, sen var det ju TAKIDA, helt uderbart bra! Sjöng perfekt liv...Sen, äntligen vid halv tio kom hon, P!NK! Fy f*n vad bra! Vilken show och vilken underhållare! Har aldrig varit med om maken!! Så j*vla bra! Kan inte beskriva med ord... lägger in några bilder..

   

Det var fredaen det, lördagen var det dags att umgås med familjen och vad passar väl bättre än Liseberg! Och ja åkte faktiskt karusell, jodå, bergochdal banan!! För första och SISTA gången i mitt liv! Fy va hemskt!
Angelina blev nöjd av att åka kaffekopparna med mamma och kninresan med pappa och nturligtvis fick hon en ansiktsmålning, så här fin blev den

Jadå, och efter många om och men så vann jag på chokladhjulet, oj oj oj vad stolt ja blev! KEXCHOKLAD!
Sen blev de ju lite shopping så klart, alltid lika roligt!

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0