Blandat

Ja, då var jag här igen då..ja jag vet att det var längesen jag var inne... Va det efter julen tro? Vad har hänt sen sist då.
Ja, det var ju nyårs afton och den var hur lugn som helst. Gubben var på fest hos några gamla kompisar som han inte har sett på länge och jag och Linda och barnen var hemma och mös. Dock medpartyhattar, är det nyår så är det. Det blev ingen svär middag utan vi höll oss till tacos, för det ville barnen ha och för all del jag me. Inte Lindas favorit men det fick gå ner ändå!

Den 20 januari åkte jag, Linda, Maria och Victoria buss ner till Stockholm och satte oss sen på Cinderella, ja färjan som gick på tv, nu var det ju dags att svänga våra lurviga till Lasse Stefanz! Oj vad kul det var, fast jag var förkyld och orkade inte med partylivet men det var kul ändå, båten gungade och syster blev helnervös och skulle sätta sig i en livbåt men det är en annan historia. Maria och Victoria partade hela natten tror jag och kom och bankade på dörren på morgonen nån gång... Partybrudar är dem!!  Får försöka vara frisk nästa gång vi ska parta loss!

Den 5 februari fyllde ju min lilla prinsessa 3 år, tänk vad fort åren går, vad stora de blir barnen...Och ja bara står still, blir inte en da äldre än 23....hi hi...Vi hade kalas på lördag den 6:e och vi började med barnkalas vid kl 11, sen var det vuxenkalas kl 14, var jättetrevligt och hon var jättenöjd med alla presenter hon fick och bra sliten på kvällen, inga problem att få henne i säng kan ja säga.

Jag har blivit hurtig också, jag har äntligen börjat på linedance igen! Och jag är överlycklig! Det är så kul! ag går med Susanna och Maria ( om nu inte hon sviker mej?) varje torsdag kl 19 i jössefors...Har äntligen hittat nåt jag tycker om att göra så det ska jag aldrig sluta med!

I lördags var det ju en underbar dag med sol så jag och Linda tog med oss barnen till ingestrand och åkte pulka, gud vad kul det var! Jag var ju tvungen att åka hela tiden...hm...måste ju se så pulkan är säker och så vet ni....Hih hihi.. tur man har barn så man måste ut och göra såna här grejer för det är ju jättekul, man blir som barn på nytt! Efter att vi åkt pulka så åkte vi ner till myravallen och åkte skridskor, Jacqueline ville ju så gärna prova sina skridskor dom hon har fått så vi åkte ner till isen. Och Sandra kom ut på isen hon med, jodå det är sant. Med skridskor! Herregud, jag har inte åkt på hur många år som helst! Men det, kanke inte så bra, ramla en gång men det behöver vi ju inte prata om! :) Jacqueline däremot var jätteduktig! Första gången hon åker ochdet går hur bra som helst, mosters älskling :) hon brås på mig! När det  var klart så åkte vi til McDonalds och köpte mat för det ville barnen ha, det var barnens dag i lördags! Mysigt! Sen sov jag på soffan hela dagen och va helt slut...

Söndag och alla hjärtans dag! Jag och min darling åkte till gate gästgiveri och åt 2 rätters middag, det var helt kanon! Han har ju sin praktik där 2 dagar i veckan så han ville väl visa lite vilken mat det är han gör om dagarna! Och det var jättegott,han är duktig han!

Ja, nu blev det lite om mycket samtidigt men hoppas det blev någorlunda bra...nu ska jag sätta in kort! :)

  

 båten!



         

     

Kommentarer
Postat av: dolly

Haha ha ha vad sitta i en livbåt?? hallå...



fina bilder, särskilt den på mig...NOT!!!!!!



KRAM

2010-02-16 @ 10:53:52
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0