Söndag

Ja,då var det söndag igen då och snart en ny vecka... Helgen som jag planerade skulle bli en myspys helg med god mat och lite snacks förvandlades till nåt helt annan.
Fredagen började  med att bemaniningscentralen ringde och hörde om jag kunde jobba på nattpatrullen i gunnarskog, och det är klart att det gör man ju, man behöver ju pengar och timmar och dagar och allt vad det är. Det var det fredagsmyset, men jag hade ju lördag kvar och mysa på så det blir ju bra tänkte jag. Jag slutade på lördags morgon kl 7 och körde hem då det helt plötsligt kom över mig, jag blev akut illamående.. Uh tänkte jag vad dålig jag känner mig men det gick över så jag åt lite frukost när jag kom hem och gick och la mig. Jag vaknade igen vid 13 och kände att jag måste på toa, oj då...Det var inte kul...Kom p att jag hade fått den j*la vinterkräksjukan! Typiskt! Låg på soffan hela dagen och rände på toa och blev illamående men jag vägrar att spy men det bara vände sig i magen flera gånger, uh vad äckligt! Och vad sliten jag var. Jag gjorde ingeting på hela dagen utan låg på soffan i nattlinnet och drack blåbärssoppa...Hur bra var detta för diabetesen? jag åt inget på hela dagen men jag tog inga tabletter heller och inget insulin till natten heller för då hade jag väl fått så lågt blodsocker så jag hade väl kännt mig ännu sämre. Fick sms från nattpatrullen  i stan imorse som frågade om jag ville jobba inatt, men det går ju inte, det måste ju gå 48 timmar innan man kan komma iväg på jobb igen, typiskt! jag som vill jobba!

Något som var possitivt var att jag ställde mig på vågen förut och jag hade gått ner! :) inte konstigt när man inte orkar äta! ha ha ha..nej, du ska jag nog vila mig en stund...hej så länge.

Kommentarer
Postat av: dolly

Nej nu får du försöka att ta dig lite tid å skriva lite här.. å bilder är viktigt... även om ja inte har så många på min blogg, mne ändå..:)))

Ha en fin dag...:))



Kram

2010-04-09 @ 09:13:40
URL: http://lindisfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0