Fredag!

Ja, då var det fredag igår och det var ju dags för fredagsmyyys igen!
Men innan det blev fredagsmys vr jag faktiskt lite duktig, jag var ledig och tänte jag skulle tvätta överdraget på soffan, den har varit väldigt äckligt väldigt länge! Angelina har haft både det ena och det andra på den så det var behövligt! Kan säga att det blev betydligt stor skillnad på soffan, den ser helt ny ut nu! :) kul kul!
Åkte tilll affären för att köpa lite mat, måste ju ha nåt gott när det är fredag. Blev nåt som jag har varitsugen på ganska länge...Bakad potatis! Gjorde en egen röra med räkor och ägg och lite smått och gott, det blev lyckad! Sen blev det att lägga sig i sängen och se på skräckfilm....Hände inte så mycket mer!





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0