PINK

Ja, då var det torsdag. Jag har jobbat idag en kort tur från kl 16-21 på tapeten 2. Gött och få komma igång och jobba lite igen, har varit dåligt på sista tiden. Ska även jobba på lördag och sen på måndag...gött!!
Vad har hänt idag då? Inte mycket förutom att  jag har beställt biljetter till PINK!!!! Som spelar på ullevi 23 Juli!!! köpte en biljett till systeryster också och det blev hon glad för!! Ska bli sååååå kul och höra och se henne, hon är ju så braaa!!!! Hoppas bara att man inte jobbar just den dagen då, men annars får jag ta semester för detta kan jag ju inte missa! Insläppet börjar kl 17.00 och spelningen 18.30...förband= TAKIDA! Men herregud, det blir mycket ögongodis det!  Har ingen aning om var vi ska spendera natten men det är mindre viktigt, får väl bädds i bilen, inte noga bara man får se Takida och PINK!!

Missade ju sista linedancen idag eftersom jag vr tvungen att jobba men men så är det, nytta före nöje...men et hade ju varit kul att varit med sista gången för säsongen, men nån måste ju jobba och slita ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0